Een klacht van een medewerker

Vorderingen

In het geval van een claim kunt u contact opnemen met onze klantenservice!

Wij bieden een fabrieksgarantie van 2 jaar die alleen productiefouten dekt.

Om een productiefout te kunnen controleren, moet de band rechtstreeks door de fabrikant worden getest.

Als uit de uitgevoerde tests blijkt dat de problemen inderdaad zijn veroorzaakt door een fabricagefout, betekent dit dat uw claim is geaccepteerd en dat u dus de mogelijkheid heeft om te kiezen tussen een volledige terugbetaling van de band(en) of een vervanging als de producten op voorraad zijn.

Als uit de tests echter blijkt dat de problemen zijn veroorzaakt door iets anders dan een fabricagefout, zoals onjuiste montage, onjuiste behandeling, opslag of onderhoud, betekent dit dat de claim wordt afgewezen. Een afgewezen claim betekent dat u de transportkosten (in beide richtingen als u wilt dat wij u de geteste band terugsturen) en de testkosten moet betalen.

In geval van een afgewezen claim heeft u 10 dagen de tijd om ons te informeren of u de geclaimde band(en) naar u terug wilt laten sturen. Houd er rekening mee dat de tests die worden uitgevoerd op de geclaimde band(en) ook het snijden van het materiaal kunnen omvatten.

Voor een snellere reactie van onze kant, wees voorbereid met de volgende informatie:

- Punt en serienummer van de band

- Waar hij is gemonteerd (linksvoor, rechtsvoor, linksachter, rechtsachter)

- Uitleg van het probleem

- Hoeveel km. de band werd gereden

- Hoeveel mm van het dreigingspatroon is er nog over

- Het productiejaar, merk en model van de auto

- Op hoeveel km is de auto

Het is altijd beter om foto's te hebben van de geclaimde gebiedsband(en).

    * De algemene voorwaarden
    In geval van geschil met betrekking tot een online aankoop kunt u de website gebruiken: